Startside med symboler Her finner du informasjon om demokrati, valg og politiske partier i Norge. SYmbolene gjør ordene lettere å lese. Klikk på et bilde under for å gå videre. Demokrati og valg: Kommunevalg: Stortingsvalg: Valg av fylkesting: Politiske partier: Hvordan stemme?
Startside med symboler Her finner du informasjon om demokrati, valg og politiske partier i Norge. SYmbolene gjør ordene lettere å lese. Klikk på et bilde under for å gå videre. Demokrati og valg: Kommunevalg: Stortingsvalg: Valg av fylkesting: Politiske partier: Hvordan stemme?